dimecres, 1 d’octubre del 2014

JA HEM TRIAT NOM PER LA NOSTRA CLASSE

















El dijous passat vam anar d'excursió a l'aquàrium. La idea era conèixer molts animals aquàtics i així poder-ne triar un, el que ens agradés per donar nom a la nostra classe.
Bufffff!!! Hi havia moltíssims animals "xulus"!! Per fer la tria hem fet votacions. i ...  ...ja ho tenim!!
  • 1rA: Peix Pallasso
  • 1rB: Cavallet de Mar
  • 1rC: Estrella de Mar
  • 1rD: Tauró
  • 1rE: Peix Escorpí.
Ara els treballarem, buscarem informació i n'aprendrem moltes coses!!

4 comentaris:

  1. Com m'agrada el nom de la meva classe

    ResponElimina
  2. A mi també m'agrada molt el nom de la meva classe

    ResponElimina
  3. Martí P. Estrelles de mardijous, 30 d’octubre, 2014

    M'agrada molt el nom de la classe i és molt divertit.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat al tauró.

    ResponElimina