dissabte, 10 d’octubre del 2015

SORTIDA AL ZOO

  El passat divendres 9 d’octubre, els nens i nenes de segon vam fer una sortida al Zoo de Barcelona, on unes monitores i monitors ens esperaven per explicar-nos moltes coses de l’animal que hem escollit aquest curs.
  Vam fer un tomb pel parc i els vam poder  veure en directe a ells i altres animals , cosa que ens va agradar molt!!!
  També vam anar a l’espectacle de Dofins on també ens van explicar moltes curiositats d’aquests animals tan simpàtics.
  Després de tanta emoció teníem molta gana i ens vam aturar una bona estona per menjar i jugar.
Va ser un dia molt ben aprofitat i ens ho vam passar súper bé!!!
 

 

 

10 comentaris:

  1. L'excursió al zoo m'ha agradat molt. el que més m'ha agradat va ser l'orangutan que llepava el vidre. I el més divertit va ser jugar al parc del zoo perque hi havien tobogans, tirolines i moltes coses més.

    ResponElimina
  2. Va ser una excursio molt divertida i el que mes em va agrada va ser l'espectacle de dofins.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. El zoo mu vaig pasar molt be l'aspectacle de dofins va super guai i el parc mu vaig passar molt be.

    ResponElimina
  5. Ma agradat mol a sigut la millor escursio del mon!

    ResponElimina
  6. Ma agradat mol el zoo i el os formigue i els altres animals i el os formigue era molt curios

    ResponElimina
  7. La sortida va ser molt xula i em va agrada molt els animals eren molt bonics i sobretot
    als dofins .

    ResponElimina
  8. Va se molt xulu ojala hi turnesim.

    ResponElimina
  9. Magraden molt les sortides I aquesta a sigut dels millors

    ResponElimina
  10. Pudriam anar mes bagadas

    ResponElimina