dilluns, 15 de febrer del 2016

HEM VISITAT EL PARC GÜELL


Els nens i nenes de segon hem començat el projecte de plàstica sobre “El Modernisme”.
Una  bona ajuda per fer-nos una idea de com eren les construccions Modernistes, és anar d’excursió al Parc Güell.
Aquest parc va ser dissenyat per Antoni Gaudí a demanda del Sr. Güell. Estava pensat per ser una ciutat jardí però no va tenir l’èxit que volien.
Aquest parc amaga moltes sorpreses que el Sr. Antoni Gaudí inspirant-se amb la natura hi va fer posar.
Ara a la classe i per grups anirem descobrint més coses interessants d’aquella època.

Després de la visita hem anat a dinar i jugar una estona però no volíem tornar a Mataró sense passar per La Sagrada Família, la Pedrera, La casa Batlló i la Casa Amatller. Tots aquests edificis són Modernistes i molt macos de veure.
Hem disfrutat molt de la sortida i n’hem après moltíssim!!!!!



7 comentaris:

  1. M'ha agradat molt al parc güell.

    ResponElimina
  2. Una excursió molt bonica. I les construccions son molt originals

    ResponElimina
  3. Ens va agradar molt el parc Güell

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt l'excursió al parc Güell!

    ResponElimina
  5. M'ho he pasat molt be al parc Güell!! Ha sigut una excursió molt divertida. Hi han moltes coses modernistes.

    ResponElimina
  6. M'ho e pasatmolt be al parck Guell

    ResponElimina
  7. Amb va agrada molt perquè jo ja e vist molts edificis modernismes A Mataró la casa Coll i Regas al carrer Argantona i moltes mes.

    ResponElimina