dimarts, 21 de juny del 2016

TANQUEM EL CURS 2015-16

Sense adonar-nos ja ha passat un altre curs!!!!
Hem treballat molt,ens hem divertit,ens hem enfadat,hem fet moltes activitats,sortides,hem viscut experiències,però sobretot, hem après moltes coses...
Ara tenim un estiu per descansar,gaudir,estar en família, amb amics, però també cal buscar una estoneta per llegir el llibre que més ens agradi  i preparar-nos per encarar el proper curs amb moltes ganes d'anar endavant.
Les mestres us desitgem un moooooolt bon estiu!!!

11 comentaris:

  1. Estic molt contenta d'estar a 3r i segur que m'ho passaré molt bé.

    ResponElimina
  2. Hola madrada na a tarse

    ResponElimina
  3. Hola em diré els bitxos estic molt be a 3ra

    ResponElimina
  4. magrade moit i molt aque ascola.

    ResponElimina
  5. M'agrada aquesta escola.

    ResponElimina
  6. Lidia B. tomaques 3rBdissabte, 24 de setembre, 2016

    Magrada molt aquesta escola.

    ResponElimina
  7. Lidia B. tomaques 3rBdissabte, 24 de setembre, 2016

    Aquesta escola es fantástica.

    ResponElimina
  8. Hola soc Arnau i magrada molt jugar a futbol i mupaso pipa macanta 3a ies molt guai














    ola soc l'Arnau Arrue i m'agrada jugar A ftbol i magrada molt

    ResponElimina
  9. M'agrada molt el joc de matar conills amb els meus amics

    ResponElimina