dimecres, 20 d’abril del 2016

IL.LUSTRACIÓ PORTADA DEL CONTE DE LA CLASSE


A cada classe, com cada any per Sant Jordi , ens hem inventat un conte entre tots.

Un cop ja teníem tota la historia acabada, cada un de nosaltres s’ha encarregat d’escriure-ho en un full , fer el dibuix i resseguir-lo per poder fer-ne còpies per repartir .

Avui hem tingut una sorpresa que no ens esperàvem, el Senyor Manel Cusachs, artista Mataroní molt conegut, s’ha encarregat d’il·lustrar-nos la portada de cada un dels contes. Han quedat molt macos i divertits  i estem molt contents i agraïts!

Ell no ha pogut estar a l’escola, però s’han encarregat d’enviar-nos fotos i vídeos mentre ho dibuixava, hem vist que amb 4 ratlles i una mica de color, es poden fer dibuixos molt xulos.

Moltes gràcies Sr. Manel Cusachs!!!!

6 comentaris:

  1. Em van agradar molt les portades d'en Manel Cusachs

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt els dibuixos de la portada dels llibres de Sant Jordi que va fer el pare de la Roser.

    ResponElimina
  3. Les portades són molt xules.M'han agradat molt.

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt els llibres de les altres classes . Va ser tot un èxit els jocs florals.Les portades em van agradar molt eren molt originals.

    ResponElimina
  5. Em van agradar molt las portades

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt Georgina i el drac per que feian molta grasia.

    ResponElimina