dimecres, 20 d’abril del 2016

TALLER DE TEÀTRE AMB LA ROSA GÀMIZ


Aquesta setmana ,aprofitant que és setmana cultural, ens ha vingut a visitar una actriu catalana coneguda, la Rosa Gàmiz. Ens ha fet un taller de teatre, cosa que ella coneix super bé!
Ha començat explicant que era un teatre, què fan els actors i actrius,  que els maquillatges i vestits dels personatges son molt importants en una obra...
Després, actuant, ens ha explicat la història de” Romeo i Julieta” ,versió autèntica d’en Shakespeare, ja que  després s’han fet moltes versions. De dins la seva maleta màgica anava traient vestits i objectes significatius per fer aquesta obra.
Hem acabat disfressant-nos i representant papers d’aquestes disfresses tot jugant.
Ens ho hem passat molt bé amb la Rosa, moltes gràcies per venir, hem disfrutat molt!!!!

10 comentaris:

  1. em va agradar molt el conte que ens va explicar la Rosa Gamiz i la part que em va agradar més va ser quan ens vam disfressar.

    ResponElimina
  2. va ser divertit disfressar-nos

    ResponElimina
  3. M'agradat molt el taller de la Rosa Gamiz i tambe disfressar-nos ha sigut tot molt divertit.

    ResponElimina
  4. Ma agradat molt al conte que ens va explicar la Rosa.I també ma agradat molt quan ans disfressar-nos.

    ResponElimina
  5. Quan vam anar al taller la Rosa ens va fer una obra de teatre i quan va acabar la obre i jo vaig posa de fada i jo mu vaig passar molt be.

    ResponElimina
  6. En el taller la Rosa Gàmiz ens va explicar una obra de teatre d'una
    història que es diu Romeo i Julieta. Ens vam disfressar.


    ResponElimina
  7. Va agradar-me molt disfressar-me i que ens expliques aquelles histories tan maques.

    ResponElimina
  8. Em va agradar molt el teller de la Rosa Gàmiz

    ResponElimina
  9. Em va agradar molt quan ens va explicar el conte. També em va agradar disfressar-me. Gràcies Rosa.

    ResponElimina
  10. Em va agradar molt disfressar-me del que vulguem.

    ResponElimina